Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků
JIRÁŇOVÁ, Helena
Tato diplomová práce se zabývá prvky komunikace pro zvýšení loajality zákazníků. Cílem práce je navrhnout změny v komunikaci se zákazníky a využívání komunikačních prvků s cílem posílení věrnosti vůči vybrané prodejně. Vybraná prodejna je Jednota družstvo spotřebitelů v Kaplici. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje termíny loajálního zákazníka, marketingovou komunikaci jako podporu prodeje, komunikace v místě prodejně, přímý marketing a v poslední části družstevnictví. Praktická část je druhá část diplomové práce. V této části je dotazníkové šetření. Data byla sbírána dotazníkem, kterého se účastnilo 251 respondentů. Respondenti byli rozděleni podle věku, pohlaví, vzdělání, počtu lidí v domácnosti a socio-ekonomické situace. Výsledky dotazníkového šetření ukazují například to, největší část zákazníků nakupuje potraviny v prodejnách třikrát týdně. A nejvíce zákazníků jsou součástí věrnostních programů a používají věrnostní kartu s jejími benefity. Pokud zákazníci nepoužívají věrnostní kartu, tak z důvodu toho, že benefity pro ně nejsou zajímavé. Návrhy doporučení jsou napsány v poslední části diplomové práce. Jedním z návrhů je vytvoření mobilní aplikace pro zákazníky Jednoty Kaplice.
Nákup potravin přes internet
BÍROVÁ, Nikola
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit postoj spotřebitelů k nabídce potravin na internetu spolu s charakter poptávky v této oblasti v Jihočeském kraji. Teoretická část vysvětluje chování spotřebitele, je zde popsán proces nakupování, část je věnována také obchodu celkově a poté obchodu internetovému. Obsaženy jsou zde rovněž podmínky prodeje potravin na internetu a teoretické informace ohledně marketingového výzkumu. Ten je poté převeden i do praxe. Praktická část zahrnuje tvorbu dotazníku a jeho následné vyhodnocení. Samotný výzkum je praktikován u 196 respondentů. Výsledky výzkumu jsou využity v závěrečném hodnocení, které ukazuje postoj spotřebitelů k nabídce potravin na internetu a charakter poptávky v této oblasti.
Postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu
Fedorková, Simona ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Tyl, Ondřej (oponent)
Cílem této diplomové práce je identifikovat postoj českých spotřebitelů k nakupování potravin na internetu a především určit hlavní bariéry a motivy, které vedou spotřebitele k tomuto postoji. V rámci práce je realizován sekundární výzkum, který mapuje hlavní bariéry a motivy pro nakupování potravin na internetu. Práce následně vlastním kvalitativním výzkumem formou individuálních hloubkových rozhovorů a dyád s partnerskými dvojicemi odhaluje další možné motivy a bariéry českých spotřebitelů pro nakupování potravin na internetu. Důležitost vybraných bariér a motivů je dále zhodnocena pomocí vlastního kvalitativního výzkumu, který je realizován formou standardizovaného dotazníku. Práce přispívá k pochopení vlivu bariér a motivů pro postoj českých spotřebitelů k nakupování na internetu a navrhuje opatření pro online prodejce potravin s cílem přesvědčit české spotřebitele k nakupování potravin na internetu. Představuje tak praktický přínos pro online prodejce potravin.
Analýza a návrh aplikace pro maloobchod
Nguyen Thi, Hong Hoa ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Tématem bakalářské práce je analýza a návrh aplikace pro maloobchod s potravinářským sortimentem zacílené primárně na podniky vedenými vietnamskými podnikateli. Práce je věnována všem zájemcům o maloobchodní problematiku a všem zájemcům o návrh a analýzu informačního systému. Může také posloužit jako zdroj nejnovějších literárních pramenů, které byly sestaveny s akcentem na aktuální trendy a přínosnost. Práce má několik dílčích částí. Teoretická část nastiňuje očekávané přínosy práce, mapuje literární prameny zabývající se touto problematikou a věnuje se legislativě v dané oblasti. Jsou vysvětleny základní pojmy a souvislosti z oblasti maloobchodu. Praktická část se podrobně zabývá analýzou současného stavu vybraného vietnamského maloobchodu, objasňuje požadavky aplikace, zachycuje případy užití. Dále poskytuje přehlednou analýzu trhu. Stěžejním bodem celé práce je návrh vybraných procesů, datový návrh a návrh uživatelského rozhraní.
Innovations and czech retail business
Pecho, Maroš ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Klánová, Eva (oponent)
Cílem této práce je popis současných trendů světového maloobchodu, současného stavu maloobchodu v České republice a jeho případné nutné zavedení inovací s nastoupením ekonomické aktivity generace Millennials. Úvod práce je věnován teoretickému popisu maloobchodu. V rámci práce její značná část obsahuje poměry světového maloobchodu a také jeho současné trendy a vývoj. Dále se část práce věnuje historickému vývoji a současnému vývoji maloobchodu v České republice. Na úrovni teoretického zhodnocení, práce pojednává nad definicí nákupního chování a také nad faktory, které ho ovlivňují. Nositelem potřeby inovovat v maloobchodě se ve světě staly Millennials. Důraz je kladen na charakteristiku základních rysů této generace a také jejich nákupního chování. Kvantitativní výzkum v závěru práce zahrnuje zhodnocení chování a postojů Millennials na českém trhu ve vztahu k informacím o potravinách a spotřebním zboží, k používání technologii (smartfonů) v nákupním procesu potravin a spotřebního zboží, a také zhodnocení a popis jejich určitých postojů k nákupnímu chování a různým charakteristikám vyplývajícím ze světové charakteristiky Millennials.
Porovnání přístupu českých a anglických zákazníků k věrnostním programům
Müllerová, Patricie ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Práce se zabývá zákaznickou loajalitou a věrnostními programy v oblasti nákupu drogistického zboží, oblečení, obuvi a potravin. Hlavním cílem této práce je porovnat přístup anglických a českých zákazníků k věrnostním programům v těchto oblastech. Záměrem analýzy, která je obsažená v praktické části práce, je odhalit, zda se tyto dvě země v přístupu zákazníků k loajalitním programům liší a popřípadě v čem se zákazníci odlišují. Má používání věrnostních programů vliv na loajalitu zákazníků, kdo je více loajální, Češi nebo Angličané? Cílem práce je také zjistit, jak zákazníci své věrnostní programy využívají, jaký typ odměny je pro ně nejpřitažlivější a jaké osobní údaje jsou ochotni při vstupu do programů poskytovat. Vlastní provedená analýza má také za cíl zmapovat, jak si mezi těmito zeměmi vedou multibrandové partnerské programy a mobilní aplikace. Přínosem práce jsou pak marketingová doporučení pro společnosti, které působí na českém a anglickém trhu při tvorbě a případné úpravě věrnostních programů.
Vybrané aspekty dodavatelsko odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů
Vejnarová, Alena ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Šípek, Ladislav (oponent)
Práce "Vybrané aspekty dodavatelsko-odběratelských vztahů retailu a jeho dodavatelů" definuje britský maloobchod se zbožím krátkodobé spotřeby. Představuje jak vládní instituce regulující dané odvětví, tak významná nezisková sdružení mající silný vliv na tržní dění. Seznamuje čtenáře s legislativou vážící se k problematice dodavatelsko-odběratelských vztahů, zejména se Sbírkou zásad jednání supermarketů a normou, která je její nadstavbou, Sbírkou zásad zásobování zbožím krátkodobé spotřeby. Analytická část zkoumá stav britského trhu na makroekonomické úrovni, načrtává strukturu odvětví maloobchodu s potravinami, popisuje dodavatelský řetězec, spotřebitelské chování, upozorňuje na vybrané trendy v oblasti cenové a výrobkové politiky a představuje subjekty, jež jsou zavázány ustanoveními Sbírky zásad zásobování zbožím krátkodobé spotřeby. Neméně významnými jsou poznatky o stavu konkurence na lokálních trzích a bariérách, které vstupu na tyto trhy brání. Přes zavedení právní regulace jsou vztahy mezi dodavateli a odběrateli nadále nevyrovnané a nespravedlivé. Práce předkládá i prognózy budoucího vývoje na maloobchodním trhu s potravinami ve Velké Británii.
Potraviny s chráněným označením původu a s chráněným zeměpisným označením původem z krajů střední Francie (Franche-Comté, Poitou-Charentes, Limousin, Centre, Bourgogne, Pays de la Loire, Ile-de-France).
KOVANDOVÁ, Petra
ANOTACE: Bakalářská práce je zaměřena na téma "Potraviny s chráněným označením původu a chráněným zeměpisným označením, původem z krajů střední Francie." Práce je rozdělena na tři hlavní části. Po stručném nastínění tématu práce bude následovat popis existujících chráněných označení a základní legislativa EU vztahující se na tuto problematiku. Druhou častí práce bude část geografická, kde bude přiblížena poloha střední Francie a objeví se zde přehled a charakteristika krajů této oblasti. Třetí, nejobsáhlejší část práce bude zahrnovat přehled a charakteristiky jednotlivých potravinářských produktů nesoucích chráněná označení. Bakalářská práce obsahuje rozsáhlé resumé ve francouzském jazyce.
Účtování v maloobchodní organizaci zabývající se prodejem potravinářského zboží a výrobou produktů studené kuchyně
NOVÁČKOVÁ, Alena
Bakalářská práce je zaměřena na specifika účetnictví maloobchodní jednotky zabývající se výrobou a prodejem potravinářského zboží. Cílem této práce je identifikovat tyto specifika, které se vyznačují hlavně dobou trvanlivosti, která se promítá do účtování o zásobách a do problematiky evidence zásob, která je v tomto oboru nejdůležitější a dále pak promítání do daňové oblasti. Teoretická část se zabývá historií a současností účetnictví, jeho podstatou a funkcemi. Dále pak oblastí zásob, která je velice náročná a potřebná. Jsou zde různé způsoby účtování, pořizování a oceňování zásob. Praktická část je věnována účetnictví konkrétní maloobchodní jednotky. Dále pak její popis, systém zpracování účetnictví, dlouhodobý hmotný majetek a zásoby. Zásoby zabírají značnou část práce, protože jejich evidence je náročná a nezbytně nutná. V obchodě s potravinářským zbožím jsou zvláštností hlavně velký sortiment a obrat zboží, který vyžaduje přesnou a jednoduchou evidenci. Stěžejní oblastí v této podnikatelské činnosti je tedy evidence zásob. Při evidenci zásob by se měla používána metoda, co nejméně závislá na obratu a sortimentu skladových položek.
Analýza kontroly jakosti a distribuce výrobků v podniku
GONDEKOVÁ, Renata
Diplomová práce se zabývá analýzou logistiky ve vybraném potravinářském podniku, který je výrobcem mražených bramborových specialit. Diplomová práce analyzuje kontrolu kvality, řízení jakosti, skladování mražených výrobků, distribuci výrobků, úroveň poskytovaných služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.